reloj

relojes web gratis

lunes, 17 de mayo de 2010

17 de Mayo. Dia das letras Galegas

Hoy dia 17 de mayo, (San Pascual Bailón en el santoral), é "O día das letras Galegas". Este año dedicadas al poeta Uxío Novoneira.


Se o pasado é pasado
i o presente é o urgente
por qué inda busca a xente
aquil soño clausurado?

Vido visto ben Santiago
i esa cuestión non resolta
fago camiño de volta
camiño de volta fago.

Camiño de volta fago
volvo do cabo do Mundo.
Terra sólo en ti me fundo:
é a certeza que trago.

U. Novoneria

Pero, la más grande, por lo menos para el que suscribe, la más grande es, sin duda, ROSALIA DE CASTRO

Unha vez tiven un cravo

Unha vez tiven un cravo
cravado no corazón,
i eu non me acordo xa se era aquel cravo
de ouro, de ferro ou de amor.
Soio sei que me fixo un mal tan fondo,
que tanto me atormentóu,
que eu día e noite sin cesar choraba
cal choróu Madalena na Pasión.
“Señor, que todo o podedes
-pedínlle unha vez a Dios-,
dáime valor para arrincar dun golpe
cravo de tal condición”.
E doumo Dios, arrinquéino.
Mais…¿quén pensara…? Despois
xa non sentín máis tormentos
nin soupen qué era delor;
soupen só que non sei qué me faltaba
en donde o cravo faltóu,
e seica..., seica tiven soidades
daquela pena…¡Bon Dios!
Este barro mortal que envolve o esprito
¡quén o entenderá, Señor!…
R. de Castro


"Es feliz el que soñando, muere. Desgraciado el que muera sin soñar" (R. de Castro)

Un millón de bicos......... sen cravos..........

No hay comentarios: